#PemilihanUMNO Panasss!! Pesanan @LokmanAdam Kepada Blogger2 Upahan... #Lokman4NKP

Kenyataan tegas dari Sdr Lokman Adam calon NKP Umno Malaysia -

Sejak saya mengumumkan hasrat saya untuk bertanding jawatan Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia, segala pujian yg saya terima selama ini atas kerja buat saya telah bertukar menjadi cacian dan makian blogger calon NKP lain.

Suka saya ingatkan sekali lagi, ini pemilihan adik beradik, tonjolkanlah kelebihan yang ada pada calon kamu, tak perlulah merekayasa fitnah-fitnah yang tak masuk akal ini. 

Kepada blogger2 ini saya berpesan, lagi 3 minggu kita semua akan kembali fokus pada tugas kita mengukuhkan parti dan memerangi pembangkang.

Jangan sampai kerana seribu dua, sesedara akan tersipu2 bila berdepan dengan saya nanti. Pemimpin yg hebat akan bangkit kerana kelebihan yang ada pada dirinya sendiri, bukan dengan menjatuhkan orang lain melalui cara yang tak sihat ini.

Ini jawapan saya pada fitnah basi yang asyik diulang "Fitnah Bakar Bendera"

1 comments:

  1. Pakcu Rantau Panjang says

    Patah tumbuh hilang berganti..itulah adat dalam menentu pemimpin pelapis. Adat bertanding bukan melawan guru tapi sebagai pendekar yang ingin menghulur bakti kepada masyarakat dan Umno.

    Cincang mencincang adik beradik bukanlah budi yang luhur tapi hararki pertandingan perlu disambung.
    Kata orang antara intan dan batu perlu dipilih. Maka disitulah natijah sebenar jawatan dipohon. Bukan sebagai dahan yang selesa bertenggek disitu sampai tiada laluan untuk orang lain. Bukan juga jawatan dijadikan "pukat jeruk dimuka kuala"..walahualam


TUKAR!! 20 TAHUN DOH...

...

.

PAKAT BACO DEH!!

...