NO MORE FRU, NO MORE WATER-CANNON TRUCK... TAHNIAH MENTERI KDN!! @Zahid_Hamidi @NajibRazak @PDRMsia #RPDM31D #DataranMerdeka


ANTI-KLIMAKS!! Itu 'kekejaman' terbesar yang telah dilakukan oleh KDN/PDRM kepada peserta demo yang kononnya cuba untuk menggulingkan kerajaan di Dataran Merdeka malam semalam. Itu hal yang tidak akan termaafkan oleh pemimpin-pemimpin Pakatan dan balaci2 mereka.

Satu langkah bijak oleh Menteri KDN bila berfikir beberapa inci lebih terhadapan dari golongan pencetus anarki seperti ini.

Pertamanya bila tidak lagi menghantar trak water-cannon dan kumpulan FRU lengkap dengan senapang gas pemedih mata. Mereka cuma menanti KLIMAKS bila gas pemedih mata dilepaskan dan water-cannon disembur untuk dijadikan spekulasi tentang kekejaman polis dan kerajaan/BN.

Seperti yang boleh kita saksikan dalam siri demonstrasi2 mereka yang lalu, terutamanya BERSIH:



Keduanya psikologi menghalang peserta demonstrasi memasuki Dataran Merdeka. PDRM dengan kerjasama DBKL pada awalnya membuat dua benteng halangan di hadapan Bangunan DBKL bagi menghalang demonstran memasuki Dataran Merdeka.

Halangan pertama berjaya mereka lepasi, namun PDRM dan DBKL membuat halangan lebih 'kebal' pada lapis kedua sehingga demonstran terpaksa menyesak untuk merempuh masuk, dan beberapa kumpulan berjaya merempuh masuk... BACA SETERUSNYA [klik!]



0 comments:

TUKAR!! 20 TAHUN DOH...

...

.

PAKAT BACO DEH!!

...