Pedulikan Kata Kesat Nik Aziz, Agenda BN Terus Bantu Rakyat Kelantan! -TokPa

PASIR PUTEH: Rakyat Kelantan akan terus menerima dan menikmati pelbagai bantuan daripada Kerajaan Pusat meskipun Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat membuat tohmahan yang kesat terhadap langkah tersebut.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata, bantuan itu juga akan terus diagihkan secara sama rata tanpa mengira fahaman politik setiap individu.

Beliau berkata, kata-kata kesat yang dikeluarkan Nik Abdul Aziz tidak akan mempengaruhi Barisan Nasional (BN) sebaliknya agenda pembangunan rakyat akan sentiasa diutamakan.

"Tanggungjawab kerajaan untuk membantu rakyat. Kita bertanggungjawab meringankan beban rakyat, Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) memberi wang kepada 35,000 rakyat Kelantan yang memerlukan.

"Mereka yang tidak mampu, terlantar di hospital, yang sakit kronik atau anak ramai diberi bantuan, jadi kebajikan rakyat terjaga dan inilah negara kebajikan.

"Rakyat yang memerlukan bantuan sama ada JKM, bantuan persekolahan, biasiswa, ini tanggungjawab kita yang kita akan teruskan walau apa sekalipun," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini. - UM

3 comments:

  1. Pakcu Rantau Panjang says

    Amat sukar bila parti yang bersadurkan Islam telah ditelang bulat-bulat oleh "manusia taksub" hinggakan apa jua yang dibuat oleh kerajaan nampaknya tiada memberi kesan apa-apa pada hati mereka melainkan hanya luahan caci maki yang di curahkan miski pun rakyat Kelantan terhimpit dan tersingkir dari segenap arah.

    Hinggakan apa jua bantuan yang dihulurkan oleh kerajaan tak pernah dinilai jauh sekali berterima kasih....inilah satu doktrin yang telah berjaya disumbat dalam minda penyokong taksub supaya jangan mengenang budi orang....walahualam


    Budok Kelate says

    Pendakatan yang bagus Tok Pa. Kali ni pasti pas terlepas dan melepas. Hanya saya harap sangat Nik Aziz wali jadi-jadian ini kekal sebagai wakil tunggal parti islam jadi-jadian ini selepas PRU13 nanti.


    Anonymous says

    Dari rupa paras pun dah tau dia seorang yang bijak dan tidak meninggi diri .


TUKAR!! 20 TAHUN DOH...

...

.

PAKAT BACO DEH!!

...