SLOGAN BARU PAS :- ARTIS DIDAHULUKAN, SI FAKIR BOLEH BERAMBUS!!


Tahniah buat Abby Abadi kerana bakal terlepas dari ditanya oleh malaikat akan tanggungjawabnya perjuangkan agama kerana namanya sudah tersenarai setelah mengisi dan menyerahkan borang rasmi yang turun dari bulan dan beliau sangat meyakini akan perkara tersebut.

“Bukan saya tak nak masuk dari awal, tapi banyak perkara yang saya perlu fikirkan dan saya nak orang lain tahu bahawa agama dan politik memang tidak dapat dipisahkan. Lagipun hadirnya saya malam ini untuk menjadi ahli pas secara rasmi sebab tak nak pemimpin parti tidak berkesempatan melihat saya menjadi ahli,

“Saya tak hantar borang bersama dengan parti, nanti bila saya “disana” saya disoal kata memperjuangkan agama dan takut nama saya tak tersenarai, jadi saya termimpi-mimpi dengan keadaan itu, dan saya rasa sangat bersyukur hari ini saya dapat menjalankan tanggungjawab saya sebagai seorang muslimah yang beragama Islam”. Katanya.

Bagaimanapun kehadiran Abby pada program yang dianjurkan Pas agak asing bagi pemimpin dan penyokong Pas kerana mereka baru sahaja didedahkan dengan penglibatan artis diatas keterbukaan perjuangan Pas demi menakluki Putrajaya. Majlis Pas juga sangat berbeza, kebanyakkan mereka sebelum ini yang sering memuja dan teruja dengan penampilan ulamak Pas, kini berubah selera dengan memperlihatkan keterujaan itu terhadap artis wanita seperti Abby Abadi namun tidak pula kepada artis seperti Aishah.

baca seterusnya di blog GELOMBANG KICK


.

1 comments:

  1. SeliPriya says

    Bo la dok puja tina2 joget ni. Kita oghe beriman kena tarbiah demo ni menuju jalan baik, bukan bawa demo ni jalan2.Nati serban kemana,dakwah kemana. Nok ghoyat ko Abby ni, yg ditanyo dalam kubor tu tak banyak.. Sapa Tuhan mu, sapa pengulumu..gapa pegangemu.. sedaramu sapa..Baco Qroanka mu.. setakat tu tak dak lagi soalae kena mengena dgn PAS,nomo ahli PAS. kalu silap jawab nya godam nyulur dah situ, tok dam nak kato PAS,Tok Guru atawa Nasarudin, ular mata merah ketik kat keningmu, tebakar selalu palamu.Jadi demo ni toksoh dok gaduh nak naik stage dok bekempen, gi ngaji dulu, kalu tak paham e-mel Nasar pun boleh. Tak payah dok tubek malam2 ikut jatan,fitnah belaka tuh..denga lah hok ambo ghoyat nih.


TUKAR!! 20 TAHUN DOH...

...

.

PAKAT BACO DEH!!

...