Kerusi Kosong: Kenapa @RafiziRamli Tak Datang Debat Di Kedah?? #Forum20sen @LokmanAdam @TanKengLiang

Memang secara jelasnya, Rafizi Lembu cuba untuk mengaut keuntungan sebelah pihak saja apabila beliau dengan sengaja mempromosikan forum tersebut yang tidak dipersetujui kedua² panelist.

Sememangnya kita ketahui, ini adalah permainan biasa dari puak Pembangkang yang jahil apabila mereka dengan sengaja berkehendakan sesuatu untuk ditayangkan pada rakyat di mana dalam isu forum ini nanti, panelist daripada BN akan dipersalahkan kerana gagal untuk hadir ke forum ini.

Sebelum ini juga pernah berlaku akan hal sebegini sepanjang tempoh menuju ke Pilihanraya Umum 12 (PRU12) apabila calon PAS di Putrajaya Husam Musa memandai² membuat jemputan terhadap Tengku Adnan yang merupakan calon BN.


Sama juga hal yang terjadi di Lembah Pantai apabila Nurul Izzah secara membuta tuli terus mengadakan debat yang dianjurkannya. Lawannya ketika itu, Raja Nong Chik yang juga bekas Menteri Wilayah Persekutuan telah menolak untuk berdebat dengan anak Anwar Ibrahim ini kerana ia dianggap membuang masa.

Ditambah lagi permintaan Raja Nong Chik kepada Izzah untuk menyenaraikan apa yang telah dia lakukan untuk kebaikan penduduk Lembah Pantai sepanjang tempoh 2008 sehingga sebelum PRU13 yang lepas.

Kegagalan Nurul Izzah untuk respon kepada permintaan Raja Nong Chik dianggap sebagai tidak ikhlas dan disebabkan kegagalan Nurul Izzah, Raja Nong Chik merasakan Izzah tidak layak untuk bercakap mengenai masa depan penduduk Lembah Pantai.



Mungkin tidak akan terperanjat nanti, kemungkinan Anwar Ibrahim pula akan menggunakan strategi lapuk ini untuk menwar²kan kepada rakyat kononnya beliau akan berdebat dengan Perdana Menter Malaysia Dato Sri Najib Tun Razak. [SUMBER - REZQEENHILL]


Baca juga di blog JENDELA MAYA & 1PELURU.COM

0 comments:

TUKAR!! 20 TAHUN DOH...

...

.

PAKAT BACO DEH!!

...