#NKPUM: @LokmanAdam Paling Aggresif Di Media Sosial..!! #Lokman4NKP


Jika diperhatikan setakat ini dalam kempen NKP Pemuda Umno Malaysia yang agresif didalam media baru adalah Saudara Lokman Adam.

Saudara Jamawi dan AzwanBro sekarang ini Pisau masih menantikan apa yang mahu mereka bawa untuk menjadikan alasan agar dipilih menjadi NKP oleh perwakilan nanti.

Ada juga beberapa artikel nakal dari rakan rakan yang menyebut tentang dosa lama Lokman Adam kepada Umno.Dosa ini digambarkan cukup besar dan tidak terampun.. Parti keramat Umno seolah hanya untuk yang maksum maksum sahaja..tak gitu?

Dalam pemerhatian saya,memang cukup pelik dengan pemikiran orang Umno. Kata mereka..yang pernah berdosa dengan Umno tidak layak menjadi pemimpin..yang pernah keluar dari Umno tidak boleh memegang sebarang jawatan. Ramai lagi yang setia dan tidak pernah khianat dengan perjuangan parti maka orang orang ini layak untuk pegang jawatan walaupun diketahui bodoh,kaki ampu …kaki menyamun dan perompak!


saksikan video di bawah ini untuk menilai kenapa
LOKMAN NOOR ADAM
paling layak menggalas tugas sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO:


Membangkitkan kisah silam mana mana calon yang bakal bertanding didalam parti memang kebudak budakan,kerana mereka sendiri terlupa Rais Yatim,Ku Li zaman Semangat 46 termasuk Ayahanda Tun M sendiri pernah keluar parti dan menghentam teruk hingga PRU12 Umno terluka parah.

Kemudian kita disajikan dengan banyak berita lompat parti kemasukan ahli PAS dan PKR ke dalam Umno.Mereka ini disambut bagaikan pengantin baru diberi baju dan bendera… disiarkan dalam blog blog kononnya Umnolah tempat yang sesuai menjadi platform memperjuangkan bangsa melayu. Tetapi yang bodohnya orang Umno marah dan haramkan pula jika mereka ini mahu naik menjadi pemimpin didalam Umno. Kemudian pada waktu itu segala dosa lama akan diungkit… [baca seterusnya]

0 comments:

TUKAR!! 20 TAHUN DOH...

...

.

PAKAT BACO DEH!!

...